Teknik Destek

destekh

Satış Sonrası Hizmetler

TESA Medikal Satış Sonrası Hizmetler departmanının temel hedefi, satış işlemi tamamlandıktan sonra, satışın devamını sağlamak amacıyla satın alınan ürünün teslimi, montajı, kullanımının gösterilmesi, bakım onarım ve yedek parça sağlanması ile müşteri şikâyetlerinin çözümlenmesi süreçlerinin etkin şekilde yönetilmesidir.

Satış Sonrası Hizmetler Departmanımıza +90 312 397 21 87/88 ve +90 533 249 47 75 numaralı Müşteri Hizmetleri numaramızdan ulaşabilirsiniz.

Teknik Destek

Medikal Oksijen Üretim Denetim Depolama Sistemleri OXYVITAL markası ile alacağınız teknik destek, profesyonel ekibimiz tarafından verilmektedir. Kişisel kullanım hatalarının garanti kapsamı dışında olduğunu, siz değerli müşterilerimize önemle arz ederiz.

Sorunsuz ve hatasız teknik destek için, bizimle aşağıdaki form aracılığıyla irtibata geçebilirsiniz.